Gebrauchte & Neue BücherFaire Preise Schneller & kostenloser Versand
Klimaneutrales Unternehmen|
Laws of UX

Laws of UX

inkl. MwSt., versandkostenfrei

Lieferzeit 1-3 Werktage

46,50 €
Kurzinformation
Sprache:
Englisch
ISBN:
149205531X
Seitenzahl:
137
Auflage:
-
Erschienen:
2020-06-01
Dein Kauf tut Gutes! Mit diesem Kauf trägst Du zur Neupflanzung eines Baumes bei. Jeder Baum zählt! Green Tree

Gebrauchtbuch kaufen

Neubuch oder eBook (pdf) kaufen

Natural 1 CO2 neutral
Coins 1 Faire Preise
Check 1 Schnelle & einfache Abwicklung

inkl. MwSt., versandkostenfrei

Lieferzeit 1-3 Werktage

46,50 €

Beschreibung

Laws of UX
Design Principles for Persuasive and Ethical Products

An understanding of psychology—specifically the psychology behind how users behave and interact with digital interfaces—is perhaps the single most valuable nondesign skill a designer can have. The most elegant design can fail if it forces users to conform to the design rather than working within the "blueprint" of how humans perceive and process the world around them.This practical guide explains how you can apply key principles in psychology to build products and experiences that are more intuitive and human-centered. Author Jon Yablonski deconstructs familiar apps and experiences to provide clear examples of how UX designers can build experiences that adapt to how users perceive and process digital interfaces.You'll learn:How aesthetically pleasing design creates positive responsesThe principles from psychology most useful for designersHow these psychology principles relate to UX heuristicsPredictive models including Fitts's law, Jakob's law, and Hick's lawEthical implications of using psychology in designA framework for applying these principles von Yablonski, Jon

Produktdetails

Einband:
Kartoniert
Seitenzahl:
137
Erschienen:
2020-06-01
Sprache:
Englisch
EAN:
9781492055310
ISBN:
149205531X
Gewicht:
291 g
Auflage:
-
Verwandte Sachgebiete:
Alle gebrauchten Bücher werden von uns handgeprüft.
So garantieren wir Dir zu jeder Zeit Premiumqualität.

Über den Autor

Jon Yablonski is an award-winning digital designer and a senior product designer working on the next generation of in-vehicle interactive experiences at General Motors. His passion lies at the intersection of interaction design and development. Jon writes about his design experiences for publications including A List Apart, Smashing Magazine, and CSS Tricks.


Entdecke mehr vom Verlag


Kundenbewertungen

0
Kundenbewertungen für "Laws of UX"
Bewertung schreiben
Bewertungen werden nach Überprüfung freigeschaltet.

Die mit einem * markierten Felder sind Pflichtfelder.

Ich habe die Datenschutzbestimmungen zur Kenntnis genommen.


Neu
46,50 €
Zuletzt angesehen